1. Algemeen

1.1 Bij Kluizenspot.nl streven we naar uw volledige tevredenheid met onze kluisproducten. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met uw aankoop, bieden we u de mogelijkheid om het product te retourneren conform de onderstaande voorwaarden.

2. Retourvoorwaarden

2.1 U heeft het recht om uw aankoop binnen veertien (14) dagen na ontvangst te retourneren zonder opgave van redenen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

2.2 Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

2.3 Accessoires, handleidingen en andere bijgeleverde materialen dienen ook te worden geretourneerd.

2.4 Producten die specifiek volgens uw specificaties zijn aangepast, vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen niet worden geretourneerd.

3. Retourproces

3.1 Om gebruik te maken van het retourrecht, dient u ons binnen veertien (14) dagen na ontvangst van het product schriftelijk op de hoogte te stellen van uw beslissing om het product te retourneren. U kunt hiervoor het retourformulier gebruiken dat beschikbaar is op onze website.

3.2 Na ontvangst van uw retouraanvraag sturen wij u een ontvangstbevestiging met verdere instructies voor de retourzending.

3.3 De kosten voor het retourneren van het product zijn voor uw rekening, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.

4. Terugbetaling

4.1 Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten die u heeft betaald voor de initiële levering. Deze terugbetaling vindt plaats binnen veertien (14) dagen na ontvangst van het geretourneerde product.

4.2 Terugbetalingen worden gedaan via dezelfde betaalmethode als waarmee de oorspronkelijke betaling is verricht, tenzij anders overeengekomen.

5. Beschadigde of Defecte Producten

5.1 Indien het ontvangen product beschadigd of defect is, vragen we u om ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen via onze klantenservice.

5.2 In geval van een beschadigd of defect product zullen we zorgen voor een passende oplossing, zoals reparatie, vervanging of terugbetaling.

6. Adres voor Retourzending

De kluis zal opgehaald worden door de bezorger.

7. Contact

Als u vragen heeft over het retourbeleid of hulp nodig heeft bij het retourneren van een product, neem dan contact op met onze klantenservice via [E-mailadres] of [Telefoonnummer].

Dit retourbeleid is voor het laatst bijgewerkt op [datum].

Als er aanvullende informatie nodig is of specifieke aspecten die u in het retourbeleid wilt opnemen, laat het me dan gerust weten.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via UWEMAIL@uwwinkel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Winkelwagen
Call Now Button